wäwäw

Tjabbaaa! 
Vet inte vad man ska skriva hehe finns inte så mycket att säga menmen ligger på soffan just nu och äter snarra mömma. Funderar på vad man ska göra i dag ska kanske höra vad hon enberg ska göra i dag hehe !;) villket jag inte fattar är vem fan det är som läser min blogg ? haha ajja om dem tycker det är spännande att veta vad jag gör på dagarna så visst. I helgen var det kalas i allfall på Fredagen blev det vin helt ärligt kommer jag fan inte i håg vad vi gjorde.. Men på lördagen var vi och bowla osv så då blev det drinkar vin och allt möjligt. Söndag blev det ännu mera vin då for vi och hämta en katt osv heehhe eller är fett dag vild så kan ha blandat i hop allt ;) annars så ligger jag bara och slöar så då vet ni!! ;D;D;;D Kom jusst på att det är fredag i dag hehe trode det var typ onsdag fyfan va skönt !
snart ska man dra fram skotran min fina vän jonte ;')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0